Wycieczka do Słowińskiego Parku Narodowego - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi w Skórowie
17137
post-template-default,single,single-post,postid-17137,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-15.0,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Wycieczka do Słowińskiego Parku Narodowego

Słowiński Park Narodowy jest jednym z 23. parków narodowych w Polsce i jednym z 2. parków nadmorskich. Został on utworzony dla zachowania w niezmienionym pięknie systemu jezior przymorskich, bagien, torfowisk, łąk, nadmorskich borów i lasów, a przede wszystkim wydmowego pasa mierzei z unikatowymi w Europie wydmami ruchomymi.

Spragnieni wspólnych wojaży, w końcu wyruszyliśmy na podbój tego niezwykle urokliwego zakątka Polski. Podczas wycieczkowej trasy zwiedziliśmy Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach, wspinaliśmy się na latarnię morską w Czołpinie, z której zachwycaliśmy się panoramą wybrzeża bałtyckiego, pokonaliśmy szlak wiodący przez sosnowy las, by wreszcie nacieszyć się pięknem plaży i wydm. Wróciliśmy zafascynowani urodą napotkanych miejsc, odprężeni, z postanowieniem powrotu i zdobycia Czołpińskiej Wydmy!